Hvordan? Det handler om konstant at skabe forbedringer…

AF TOR HVAS, ASSOCIATE PARTNER

LIFTED arbejder konstant på at forbedre sine klienters udbytte af digitale investeringer igennem følgende 3 serviceydelser:

1: INSIGHTS AND STRATEGY

Det handler om at identificere forbedringspotentiale og skabe en vindende plan for at etablere eller vækste klienternes online forretning. Det omfatter bl.a.

  • Faktabaserede potentialestudier (Analytics, brugerstudier, benchmarks, mv.)
  • eBusiness strategy (business cases, organisering, mv.)
  • Fortløbende rapportering på målopfyldelse (KPI dashboard)

2: SOLUTIONS

LIFTED tilbyder at fungere som en slags “rådgivende ingeniør” eller “entreprenør”, for virksomheder der skal bygge en ‘best in class’ ecommerce platform – som understøtter vækstambitioner for både multiple kanaler og multiple markeder:

  • Næste generations ehandelsløsninger
  • Avancerede CRM-værktøjer, som undersøtter både en individualiseret brugeroplevelse og optimale forudsætninger for maximale konverteringsrater.

3: TRAFFIC AND CONVERSIONS

Når først strategi, mål og løsning er på plads, så hjælper LIFTED sine klienter med at få mest muligt ud af online marketing aktiviteterne og media-investeringerne – og dette dækker bl.a. følgende områder:

  • SEO (optimering af organisk trafik fra søgemaskiner)
  • SEM (optimering af betalt trafik fra søgemaskiner)
  • Email marketing
  • Advanced Display Advertising (annoncering baseret på de nyeste teknologiske muligheder, f.eks. dynamiske banners og targetingteknologier)
  • Social Media
  • Online PR
  • Promotion planning (planlægning/timing af f.eks. tilbudskampagner)
  • Funnel optimization (f.eks. brugertest af købsflow)
  • Variant testing (A/B-tests af forskellige budskaber)
  • Personalisation
  • Customer Dialogue Flows (f.eks. opsamling af forladte indkøbskurve, re-aktivering af inaktive kunder mv.)